Księga przychodów i rozchodów

Wspieramy naszych klientów poprzez kompleksową obsługę księgowości prowadzonej w formie podatkowej księgi przychodów i rozchodów.

Szczegółowe obszary współpracy:

  • kontrola formalno-rachunkowa dokumentów księgowych.
  • wprowadzanie dokumentów do ewidencji podatkowej.
  • prowadzenie wymaganych ewidencji (ewidencja środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, wyposażenia itp.).
  • prowadzenie rozliczeń z Urzędem Skarbowym z tytułu podatku dochodowego od osób fizycznych (PIT), przygotowywanie innych dokumentów (NIP 2, VAT R, VAT Z )
  • przygotowywanie wniosków o niezaleganie z podatkami oraz składkami ZUS,
  • składanie deklaracji podatkowych oraz innych dokumentów w urzędach skarbowych w imieniu podatnika.
  • podatku od towarów i usług (VAT) i innych podatków.
  • sporządzanie sprawozdań i deklaracji dla GUS, NBP oraz innych instytucji państwowych.
  • sporządzanie dokumentów wewnętrznych (noty korygujące, dowody wewnętrzne itp.,).
  • odbiór dokumentów od Klienta.
  • dojazd na spotkania do siedziby Klienta.
  • cykliczne raporty o wynikach finansowych przedsiębiorstwa, wysokości zobowiązań podatkowych oraz zmianach w przepisach podatkowych, a także inne raporty, zgodne z indywidualnymi wymaganiami.
  • reprezentowanie przed organami administracji państwowej.
  • obsługa kontroli podatkowych.
  • inne, stosownie do uzgodnień z Klientem.